Heel fijn geholpen, en zeer tevreden over eindresultaat
Super vriendelijke vrouw, heel goed geholpen. Mijn wenkbrouwen zien er weer top uit!
Super!
De airco was heerlijk met die hittegolf.
Verder prima behandeling.
Heel tevreden!
hele goede verzorging, duidelijke uitleg bij alles wat ze doet. Ik ben heel blij! Ik ga zeker terug.
Zeer prettig geholpen, mooie beauty-salon.
In overleg de behandeling uitgezocht die bij mijn huidtype past (ik heb couperose) en heb ervan genoten. Daarbij ook nog een heerlijke hoofdmassage gehad, terwijl het masker aan het intrekken was. Mijn huid voelt weer heerlijk aan.Een aanrader dus!
vond de behandeling fijn en goed advies
Gezellig en professioneel
Een aanrader ๐๐
Ik ben heel blij met het resultaat, na 10 weken Corona kun je eindelijk mijn wenkbrauwen weer zien. Heel mooi gedaan, ik heb gelijk de volgende afspraak weer ingepland!