5.0
gebaseerd op 13 reviews

Heel fijn geholpen, en zeer tevreden over eindresultaat

Lonneke - meer dan 5 jaar geleden

Super vriendelijke vrouw, heel goed geholpen. Mijn wenkbrouwen zien er weer top uit!

Denise - meer dan 5 jaar geleden

Super!

Annemieke - bijna 6 jaar geleden

De airco was heerlijk met die hittegolf.
Verder prima behandeling.

Tirza - bijna 6 jaar geleden

Heel tevreden!

Maaike - bijna 6 jaar geleden

hele goede verzorging, duidelijke uitleg bij alles wat ze doet. Ik ben heel blij! Ik ga zeker terug.

Heidi - bijna 6 jaar geleden

Zeer prettig geholpen, mooie beauty-salon.

Marieke - bijna 6 jaar geleden

In overleg de behandeling uitgezocht die bij mijn huidtype past (ik heb couperose) en heb ervan genoten. Daarbij ook nog een heerlijke hoofdmassage gehad, terwijl het masker aan het intrekken was. Mijn huid voelt weer heerlijk aan.Een aanrader dus!

Linda - bijna 6 jaar geleden

vond de behandeling fijn en goed advies
Gezellig en professioneel
Een aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Joke - bijna 6 jaar geleden

Ik ben heel blij met het resultaat, na 10 weken Corona kun je eindelijk mijn wenkbrauwen weer zien. Heel mooi gedaan, ik heb gelijk de volgende afspraak weer ingepland!

Manon - ongeveer 6 jaar geleden