5.0
gebaseerd op 13 reviews

Heel erg fijn, super mooie salon en echt heerlijke behandeling!

Suzanne - ongeveer 6 jaar geleden

Een super behandeling! Heerlijk ontspannen... en een mooi resultaat!

Rianne - ongeveer 6 jaar geleden

Heerlijk! Mooie salon. Marjolein neemt echt de tijd. Een aanrader!!!

Bernadette - ongeveer 6 jaar geleden