Heel erg fijn, super mooie salon en echt heerlijke behandeling!
Suzanne
-
ongeveer 6 jaar geleden
Een super behandeling! Heerlijk ontspannen... en een mooi resultaat!
Rianne
-
ongeveer 6 jaar geleden
Heerlijk! Mooie salon. Marjolein neemt echt de tijd. Een aanrader!!!
Bernadette
-
ongeveer 6 jaar geleden